BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

  • masa pelepasan:2022-06-06 09:21:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:113
  • Penerangan pantas:

    Bradford, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-typ

Kandungan artikel
kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Dalam medan elektrik angin ke yoke mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin,BradfordStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

UlmSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,BradfordHarga pengubah jenis kering 800kVA, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Oil leakage of cast iron parts


BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat,BradfordHarga pengubah jenis kotak 50 KVA, stabilkan tutup lonceng dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Rakomendasi dan konsultasiSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Pembuat pengubah kuasa

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Survey produk[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Bradford(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

LosPalaciosMaklumat produk lain
  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • Bandar OklahomaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan b

    Bandar OklahomaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan b

  • Bandar OklahomaPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikApa komponen yang disertakan

    Bandar OklahomaPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikApa komponen yang disertakan

  • OrleansPlatform angkat hidraulikKeperluan teknikal

    OrleansPlatform angkat hidraulikKeperluan teknikal

  • OrleansFixed boarding bridgeSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

    OrleansFixed boarding bridgeSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

  • BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

    BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

  • BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • segera:Peringatan: Maklumat BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah memberi anda BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah. BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BradfordPengubah jenis minyak 35kVPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!