PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat

  • masa pelepasan:2022-06-24 14:44:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:387
  • Penerangan pantas:

    Petropolis, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semaki

Kandungan artikel
tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

PetropolisMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

MulleriyawaKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk,PetropolisPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Bahan langsungPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).


PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat



Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Menghormati pelangganBerapa banyak pengubah kuasa

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular,PetropolisPengubah kuasa 33kV, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Petropolis[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,PetropolisHarga pengubah kuasa 1600KVA, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

LosPalaciosMaklumat produk lain
  • ComoJadual penangkapan hidraulik garpu guntingAnalisis ciri dan kelebihan

    ComoJadual penangkapan hidraulik garpu guntingAnalisis ciri dan kelebihan

  • ComoTruck boarding bridgeApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

    ComoTruck boarding bridgeApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan

  • CangzhouJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCara memilih medium

    CangzhouJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCara memilih medium

  • CangzhouPlatform mengangkat secara keseluruhanTiga standard klasifikasi biasa

    CangzhouPlatform mengangkat secara keseluruhanTiga standard klasifikasi biasa

  • CangzhouMesin pembukaan lembaran automatikMasalah biasa dalam proses pemprosesan

    CangzhouMesin pembukaan lembaran automatikMasalah biasa dalam proses pemprosesan

  • PuchovSpesifikasi pengubah kuasaBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    PuchovSpesifikasi pengubah kuasaBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • Demam panasJenis platform angkat hidraulikRingkasan tawaran

    Demam panasJenis platform angkat hidraulikRingkasan tawaran

  • Demam panasVehicle boarding bridgePromosi

    Demam panasVehicle boarding bridgePromosi

  • segera:Peringatan: Maklumat PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat memberi anda PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat oleh syarikat kami, perkhidmatan PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat. PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PetropolisSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggiKlik untuk melihat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!