ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan

  • masa pelepasan:2022-07-01 21:19:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:86
  • Penerangan pantas:

    Colombia,Sebelum aplikasi,ColombiaCore pengubah distribusi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun

Kandungan artikel

Sebelum aplikasi,ColombiaCore pengubah distribusi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

ColombiaMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

VironLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,ColombiaPengubah jenis kering bagi kilang kuasa, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,ColombiaManufacturing standard of dry type transformer, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pasar pengubah dalaman lambat

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

kualiti tertinggiKebocoran minyak dari radiator paip panas

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

ColombiaSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

LosPalaciosMaklumat produk lain
  • DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

    DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

  • EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

    EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

  • SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

    SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

  • LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

    LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan memberi anda ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan. ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ColombiaBerapa banyak pengubah kuasa 35kVJulat penggunaan standard bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!