PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

masa pelepasan:2022-06-25 20:46:50 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:454

Petua teras:Palpala,Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-ha

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Berapa banyak pengubah kuasa

PalpalaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,PalpalaHarga shell pengubah jenis kering, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

SteinerIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,PalpalaPengubah utama tenggelam minyak, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti



Kebocoran minyak di flange looper

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK] perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Pengubah terbenam minyak

Dokumen kualitiOil leakage of cast iron parts

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari % % dan % mengikut gred.

Keperlukan piawaiPengubah terbenam minyak

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya,PalpalaHarga pengubah kuasa 1600KVA, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

PalpalaPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Hak cipta dan notis:
1. PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian PalpalaPenukar kotak pengubah jenis keringIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

LosPalaciosmengesyorkanberita
LosPalaciosBerita terkini