KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi

masa pelepasan:2022-05-09 11:15:48 Pengguna pos:709HP180518493 Paparan halaman:113

Petua teras:Keledek,Bergulung paip adalah untuk membentuk paip besi kosong dengan mesin gulung plat besi kemudian mengelilinginya ke dalam p

Bergulung paip adalah untuk membentuk paip besi kosong dengan mesin gulung plat besi kemudian mengelilinginya ke dalam paip besi dengan penywelding lengkung tenggelam atau penywelding elektrik, dan kemudian mengelilingi saiz dan membentuk pada peralatan membentuk lain. Pipa jenis ini adalah produksi sekeping tunggal dengan efisiensi rendah, kualiti paip tidak stabil dan ketepatan dimensi rendah, tetapi peralatan adalah mudah dan pelaburan adalah kurang. Peralatan paip terweld longitudinal mempunyai efisiensi tinggi,Keledek20# kereta diameter besar, kualiti yang baik, ketepatan tinggi dan prestasi yang baik. Ia adalah peralatan utama untuk produksi skala besar paip baja.

Kesalahan penyelesaian punggung paip terkotol tidak boleh melebihi % tebal dinding dan tidak boleh melebihi mm. Kesatuan butang dua paip dengan nilai penyerangan sebelah kecil.

KeledekPrinsip pengukuran panjang pengekod adalah memasang pengekod pada silinder minyak dan gulung paip diameter besar. Cilinder minyak mendorong paip besi terweld untuk bergerak pada meja gulung, dan jarak yang sama dipasang pada suis fotoelektrik siri di sisi lain. Apabila silinder minyak mendorong paip besi dan suis fotoelektrik di hujung paip, lejang silinder minyak boleh diubah mengikut pembacaan pengekod yang direkam dan disediakan oleh pembuat kawalan terus-menerus diameter besar, untuk menghitung panjang paip besi.

Ketebusan kolai dinding tebal gulung panas secara umum lebih besar dari mm, dan julat diameter luar -mm. Kol dinding tebal gulung panas gulung, penyelut, bentuk, tulang rusuk dan pengesan cacat di bawah keadaan pemanasan plat besi. Kadang-kadang tebal dinding relatif tebal dan pemanasan sekunder diperlukan. Ia dikecualikan oleh toleransi diameter luar kecil dan tebal dinding seragam. Ia penting bahawa kotol tembok tebal berguling panas tidak akan merusak ciri-ciri bahan mentah. Kegagalan dari paip gulung dinding tebal roll panas adalah bahawa masa rawatan adalah panjang. Pipa tergulung tebal dinding panas digunakan secara luas: silinder, hidraulik, jambatan, gulung, dll.

GevgelijaThe latter stage is called unloading regression. At this time,KeledekPipa terweld diameter besar Q550b, and will eventually reach the initial expanding position, which is the small shrinking diameter of the sector required by the expanding process. Dalam aplikasi praktik, dalam pemudahan proses, tiga langkah boleh digabung dan dipudahkan, yang tidak mempunyai kesan pada kualiti pengembang paip besi. Bagaimana menghitung berat per meter koil besi? koil besi milik paip besi, jadi ia digabung dengan formula umum apabila melaksanakan berat teori.

Sepisahkan & ldquo; Coil panas & rdquo; Kata ini adalah nama, yang merupakan penderaan koil berguling panas, dan koil panas yang digunakan di sini untuk menyambung dengan paip besi dinding tebal adalah verb, yang menunjukkan jenis perilaku.

Pindahkan paip besi dua kali untuk penyweld dan kuatkan gabungan paip berguling, dan kemudian mengangkutnya ke platform penywelding untuk penywelding.


KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi



Jujukan pemasangan saluran paip akan diterima mengikut prinsip pengezonan dan subsistem. Pertama tahap bawah, kemudian tahap atas, paip yang disambung ke mesin ditetapkan dari dalam ke luar untuk mengurangkan kesan tekanan penywelding pada ketepatan pemasangan mesin. Jalur paip di dalam dan luar harus ditinggalkan di luar. Pipa berterusan dinding tebal QB adalah bahan besi karbon yang banyak digunakan. Pipa berterusan dinding tebal QB dengan tebal lebih dari mm digunakan secara luas dalam rangkaian pembuangan, saluran paip pembuangan, saluran paip pembangunan, dll. paip berterusan dinding tebal QB adalah produk paip baja terwelded dengan proses relatif mudah dan fleksibel. Pipa besi jenis ini biasanya tidak dalam stok dan disesuaikan. Jika kuantiti itu kecil, bahan-bahan mentah tidak baik. Masalah utama paip terus-menerus dinding tebal QB adalah penywelding. Selama mungkin, keperluan berkaitan penghantaran boleh dibandingkan dengan produk lain.

Penyelesaikan paip kotol dinding tebal adalah untuk memasuki meja roller masuknya dari meja roller atas. Apabila kepala paip kotol dinding tebal dikesan oleh unsur pengesan kedudukan tengah meja gulung masuk, meja gulung memperlambat; Apabila kepala paip kotol dinding tebal dikesan oleh unsur pengesan kedudukan di hujung meja roler masukkan, seksyen meja roler masukkan jatuh, dan lambat penutup silinder pembukaan cepat masukkan bermula masa; Apabila kepala paip memasuki kedudukan tengah gulung penyesuaian masukan, silinder pembukaan cepat masukan ditutup, koil dinding tebal digigit dalam, paip baja tergulung panas profesional, koil dinding tebal diameter besar, koil tembok tebal lurus kaos baja, prestasi kilang kotak stabil, selamat dipercayai dan percuma penyelenggaran, dan aras teknik telah mencapai tahap rumah dan aras maju produk yang sama di dunia. Pada masa yang sama, meja gulung di bahagian masukan jatuh. Kedua ialah tetapan lambat silinder pembukaan cepat. Apabila kepala paip memasuki kedudukan tengah diantara rol tengah dan rol keluaran, silinder pembukaan cepat rol tengah dan rol keluaran ditutup sesama lain, dan paip gulung, paip gulung QB, paip gulung QB, paip gulung dinding tipis-diameter besar, paip gulung dinding tebal-diameter besar, paip gulung baja stainless steel, paip gulung L dan paip gulung Mn memastikan kualiti. Kepuasan anda adalah mengejar kami! Selamat datang untuk bertanya.

Pindahkan paip besi dua kali untuk penyweld dan kuatkan gabungan paip berguling, dan kemudian mengangkutnya ke platform penywelding untuk penywelding.

Di mana untuk dijualKetebusan paip kotol dinding tebal adalah umumnya lebih besar dari mm, dan julat diameter luar adalah -mm. Pipa kotol dinding tebal dikelilingi di bawah keadaan pemanasan plat besi Menyembah, membentuk, tulang rusuk, pengesan cacat, kilang. Kadang-kadang tebal dinding relatif tebal dan pemanasan sekunder diperlukan. Ciri-ciri ialah toleransi diameter luar kecil Ketebusan dinding yang sama.

Proses paip tergulung tepat tembok tebal secara umum dikelilingi. Jika diameter yang diperlukan oleh pelanggan adalah sangat besar ia sukar untuk mesin umum dan peralatan, sehingga ia diperlukan untuk menggunakan paip tergulung. Pertama, selepas plat besi dikelilingi, kemudian mengelilingi dua paip besi tergulung. Gelap juga dipanggil T- penywelding. Kadang- kadang, tembok tebal besar besi bersinar tepat perlu mengelilingi dan mengelilingi dua plat besi, Oleh itu, mungkin ada dua penyelut di tubuh paip, juga dikenali sebagai penyelut ganda. Pipa berwarna lurus dinding tebal mempunyai julat luas bahan. Selama ia adalah plat besi yang boleh diperintahkan dalam kilang besi, ia pada dasarnya OK. Masalah utama produk adalah kualiti penywelding. Kualiti penywelding menentukan secara langsung kualiti produk, yang merupakan langkah utama dalam paip gulung dinding tebal. Ia sesuai untuk lajur untuk membina struktur besi seperti bangunan, jambatan, bendera dan platform offshore, struktur bangunan jarak panjang super dan menara tiang elektrik dan struktur tiang yang memerlukan perlawanan angin dan perlawanan gempa bumi.

Untuk penyelesaian luaran, semasa penyelesaian yang lebih besar digunakan. However, under the condition of high welding current, the stirring effect of molten pool is enhanced, and the melting amount of welding wire increases accordingly, resulting in the increase of weld reinforcement, the deterioration of weld formation and poor edge transition.


KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi



Secara umum, radius setiap titik dalam paip baja hampir sama dalam julat langkah dan paip baja secara awal dibuka. Tahap kedua ialah tahap diameter dalaman nominal: sektor mula mengurangkan kelajuan pergerakan dari kedudukan depan sehingga ia mencapai kedudukan yang diperlukan, iaitu kedudukan lingkungan dalaman paip selesai dengan keperluan kualiti.

Perbaikan kualitiKesan minyak antirust pada paip kotol dinding tebal adalah kesan antirust, yang boleh membuat paip kotol dinding tebal sebagai lembut seperti yang baru untuk masa yang lama dan mengurangkan kerosakan luarnya. Ia juga boleh meningkatkan prestasi penutupnya dan memastikan tiada masalah bila mengangkut cairan. In addition, it has moisture-proof performance, uses antirust oil to isolate the direct air of thick wall welded pipe, so it has little chance of being changed by the external situation, ia sukar untuk mesin umum dan peralatan, sehingga ia diperlukan untuk menggunakan paip tergulung. Pertama, selepas plat besi dikelilingi, kemudian mengelilingi dua paip besi tergulung. Gelap juga dipanggil T- penywelding. Kadang- kadang, tembok tebal besar besi bersinar tepat perlu mengelilingi dan mengelilingi dua plat besi, Oleh itu, mungkin ada dua penyelut di tubuh paip, juga dikenali sebagai penyelut ganda. Pipa berwarna lurus dinding tebal mempunyai julat luas bahan. Selama ia adalah plat besi yang boleh diperintahkan dalam kilang besi, ia pada dasarnya OK. Masalah utama produk adalah kualiti penywelding. Kualiti penywelding menentukan secara langsung kualiti produk, yang merupakan langkah utama dalam paip gulung dinding tebal. Ia sesuai untuk lajur untuk membina struktur besi seperti bangunan, jambatan, bendera dan platform offshore, struktur bangunan jarak panjang super dan menara tiang elektrik dan struktur tiang yang memerlukan perlawanan angin dan perlawanan gempa bumi.

Ketebusan paip kotol dinding tebal adalah umumnya lebih besar dari mm, dan julat diameter luar adalah -mm. Pipa kotol dinding tebal dikelilingi di bawah keadaan pemanasan plat besi Menyembah, membentuk, tulang rusuk, pengesan cacat, kilang. Kadang-kadang tebal dinding relatif tebal dan pemanasan sekunder diperlukan. Ciri-ciri ialah toleransi diameter luar kecil Ketebusan dinding yang sama.

Ketebusan kolai dinding tebal gulung panas secara umum lebih besar dari mm,KeledekPipa terweld seam lurus Q235B, dan julat diameter luar -mm. Kol dinding tebal gulung panas gulung penyelut, bentuk, hidraulik, jambatan, gulung, dll.

Hak cipta dan notis:
1. KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KeledekPipa terweld 16 Mn longitudinalBeli kerja subsidi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

LosPalaciosmengesyorkanberita
LosPalaciosBerita terkini