NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan

  • masa pelepasan:2024-04-23 18:55:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:179
  • Penerangan pantas:

    Ningxia,NingxiaJembatan naik kereta,NingxiaTekanan hidraulik paksi naik,Apabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas,

Kandungan artikel
NingxiaJembatan naik kereta,NingxiaTekanan hidraulik paksi naik,

Apabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Ningxia() Untuk bahagian sambungan jambatan naik bimbit, seperti sambungan bolt. Jika ada, mereka patut ketat pada masa yang tepat. Selain itu, untuk semua peluru menyambung, sepatutnya ada pins terpecah yang tebal dan cukup.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

LaminKebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, it is possible to provide simple on-site training to employees at the beginning and end of each day, explaining some basic knowledge, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi meningkatkan kemampuan kerja rumah, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.


NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.

Jumlah jaminan kualitiOperasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.


NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan



Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

PromosionJembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, serta beberapa aspek lain, untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan dalam penggunaannya. Selain itu, pada permukaan pecahan brek, diperlukan untuk memeriksa sama ada tanah, dan jika ada, ia patut dibersihkan secara tepat waktu. () Bagi bahagian jambatan naik bergerak, ia patut dilakukan sesuai dengan keperluan yang ditentukan, dan ia patut meliputi dan mencukupi tanpa apa-apa ketinggalan. Namun, jumlah minyak tidak sepatutnya terlalu banyak, kerana terlalu banyak juga boleh menyebabkan masalah.

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

NingxiaApabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.


LosPalaciosMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan memberi anda NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan oleh syarikat kami, perkhidmatan NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan. NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NingxiaPaksi penerbangan tetap hidraulikNota permohonan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!