KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga

  • masa pelepasan:2024-04-23 17:18:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:141
  • Penerangan pantas:

    Kisvarda,Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekani

Kandungan artikel

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

KisvardaWhen the oil, gearbox, transfer case, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Al JumumLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.


KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga



Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Platform angkat lumpuh mempunyai struktur kompak, operasi sederhana, dan penyelamatan yang sesuai. Platform kursi roda cenderung menyelesaikan dengan sempurna masalah orang lumpuh naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Bagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm,KisvardaPlatform mengangkat tali aluminum, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG, kelajuan memandu: .M/s, boleh berputar sesuka hati.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu,KisvardaPlatform penangkapan trek, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Servis yang hebatSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.


KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga



Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

peringkatSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Platform penunggang aluminum keseluruhan dibuat dari profil aluminum kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, ia mempunyai keuntungan penampilan indah, saiz kecil, berat ringan, struktur kompak, pergerakan selesa, platform penunggang stabil, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, menjadikan kerja ketinggian tinggi lebih selesa dan cepat. Ia boleh berjalan dengan cepat dan perlahan, dan boleh menyesuaikan kelajuan. Ia adalah peralatan kerja ketinggian tinggi ideal untuk produksi keselamatan syarikat modern. Self propelled aluminum alloy lifting platforms can be divided into single column aluminum alloy, double column aluminum alloy, gudang automatik, lot parkir, fasilitas bandar, stesen, lapangan terbang, bioskop, dewan pameran, dermaga, bangunan, dekorasi, logistik, elektrik, transportasi, minyak,KisvardaAutomatic aluminum alloy lifting platform, kimia, hotel tempat sukan, lombong industri, perusahaan dll. Ia adalah pilihan untuk peralatan penyelamatan, lukisan dan hiasan, menggantikan peralatan cahaya, peralatan elektrik, pembersihan dan penyelamatan, dan tujuan lain. Sistem angkat platform angkat dipandu oleh tekanan hidraulik juga dikenali sebagai platform angkat hidraulik.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

KisvardaTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.


LosPalaciosMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga memberi anda KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga oleh syarikat kami, perkhidmatan KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga. KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KisvardaPlatform mengangkat bebas halangan menegakBagaimana untuk menjadi lebih cekap tenaga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!